Podaj poprawne dane

Dobre praktyki przeciwdziałaniu COVID-19 w Pałacu Hanza

Szczegóły oferty - Dobre praktyki przeciwdziałaniu COVID-19 w Pałacu Hanza

W cenie pakietu:

Drodzy Goście, wprowadziliśmy wszelkie środki bezpieczeństwa zalecane przez Światową Organizację Zdrowia i GIS.

Tzw. DOBRE PRAKTYKI wdrożone przez Pałac Hanza w celu zachowania bezpieczeństwa i przeciwdziałania COVID-19 zobowiązują personel, jak również gości wypoczywających w hotelu mając na celu wspólne dobro i zdrowie.

 

GOŚCIE:

  1. Karta meldunkowa online, krótki check-in, ograniczenie do minimum czasu spędzanego przy recepcji. Wszelkie informacje dotyczące pobytu gościa w hotelu przesyłane są  mailowo przed przyjazdem i dostępne w pokoju.
  2. Mierzenie temperatury termometrem bezdotykowym przy meldunku – personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa (w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych).
  3. Obowiązkowe noszenie maseczek w częściach wspólnych hotelu.
  4. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne w częściach wspólnych hotelu, do użytku gości.
  5. Przestrzeganie minimum 1,5m odległości pomiędzy gośćmi, jak również personelem i gośćmi.
  6. Zakaz przebywania w hotelu osób niezameldowanych.
  7. Płatności dokonywane przelewami bankowymi lub kartami płatniczymi.

 

PRACOWNICY:

  1. Systematyczne szkolenia personelu, zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych.
  2. Bezwzględne przestrzeganie nowych standardów pracy w maseczkach lub przyłbicach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie i dezynfekowanie  rąk przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni.
  3. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) każdemu pracownikowi przed przystąpieniem  do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu. Wdrożenie procedury odseparowania.
  4. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  5. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i / lub zachowanie bezpiecznej odległości.
  6. Kontrolowanie stanu gości i meldunku. Zakaz przebywania na terenie hotelu osób niezameldowanych.

 

RECEPCJA:

  1. Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem podczas meldowania każdego Gościa w Hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych odmowa przyjęcia do Hotelu.
  2. Stosowanie przez pracowników Recepcji maseczek/przyłbic ochronnych oraz jednorazowych rękawiczek ochronnych.
  3. Zapewnienie środków do dezynfekcji rąk i dezynfekcji narzędzi pracy na stanowisku recepcyjnym.
  4. Systematyczna /każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, terminala (preferowane bezgotówkowe formy płatności), kart  magnetycznych (kluczy do pokoi), jak również   innych artykułów biurowych czy też urządzeń wykorzystywanych podczas obsługi Gości. 
  5. Ograniczenie liczby Gości obsługiwanych przy recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi (w kolejce, w przestrzeniach Recepcji i Hotelu). W miarę możliwości, ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.
  6. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego.

 

 POKOJE i części wspólne:

  1. Personel sprzątający zobowiązany do stosowania maseczek ochronnych/przyłbic i rękawic.
  2. Dezynfekcja pokoi oraz ozonowanie pokoju po wyjeździe gości, przed kolejnym check-in. Dezynfekcja szczegółowa wszelkich powierzchni w pokoju: mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń, powierzchni płaskich  oraz wszystkich urządzeń sanitarnych w łazienkach.
  3. W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na życzenie Gości (zaleca się raczej wymianę pościeli i ręczników, uzupełnienie niezbędnego asortymentu bez wchodzenia personelu do pokoju – poprzez przekazanie pod drzwi Gościa)
  4. Częste wietrzenie oraz dezynfekcja części wspólnych w hotelu (mebli, klamek, poręczy, armatury, winda).
  5. Na terenie całego hotelu dostępne stacje z płynem do dezynfekcji rąk.
  6. Informacje na temat szczególnych środków ostrożności w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, dostępne w widocznych miejscach w hotelu.

 

GASTRONOMIA

  1. Obowiązkowa dezynfekcja rąk przed wejściem do restauracji.
  2. Stanowiska z płynem do dezynfekcji ustawione przed wejściem do restauracji, Sali śniadaniowej, kawiarni, recepcji oraz w innych częściach wspólnych w hotelu.
  3. Wytyczne w związku z funkcjonowaniem gastronomii w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce z dnia 13.05.2020 dostępne dla gości w widocznym miejscu.
  4. Odległość 2m pomiędzy stolikami w restauracji i salach gdzie spożywane są posiłki.
  5. Przestrzeganie zasady 1 os. na 4 m2 i ustalenie maksymalnej liczby gości w restauracji z godnie z wytycznymi.
  6. Respektowanie zasady, że przy jednym stoliku może przebywać rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.
  7. Dokładna dezynfekcja stolików i oznakowanie po zakończonej dezynfekcji. Zasada czystego blatu.
  8. Częste wietrzenie sal restauracyjnych, jak i wszystkich pomieszczeń w obiekcie.
  9. Zamówienia restauracyjne realizowane są tylko i wyłącznie w formie serwowanej, zarówno w restauracji, jak i na tarasie. Obsługa przyjmuje zamówienie od gości i przynosi je do stolika wraz z dodatkowymi artykułami niezbędnymi do spożycia posiłku (sztućce, serwetki, cukier, sól etc).
  10. Wyklucza się korzystanie z bufetów czy dozowników do samodzielnego nalewania napojów.

 

Z wyrazami szacunku,

Zespół pracowników Hanza Pałac

Masz pytania?

Więcej ofert specjalnych

Zostań z nami dłużej- rabat do 30 % + bonusy

Sprawdź cenę Szczegóły

Długi weekend czerwcowy z nocnym parkowaniem w Parku Linowym

Sprawdź cenę Szczegóły

Romantyczny weekend - Zakochani w Pałacu

Sprawdź cenę Szczegóły

Newsletter

Chcesz odebrać RABAT oraz otrzymywać od nas najnowsze informacje dotyczące usług, promocji w naszym hotelu? Zapisz się do newslettera.

Kontakt

Hanza Pałac Wellness & SPA ****

Rulewo 13, 86-160 Warlubie
k. miasta Grudziądz

Zjazd Warlubie, 10 min. od trasy A1

Recepcja

+48 52 320 90 94 Dojazd
Ta strona wykorzystuje pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pliki cookies umożliwiają prawidłowe działanie strony i ułatwiają korzystanie z witryny, pokazując nam, jakie informacje są poszukiwane przez Użytkowników. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie. Dowiedz się więcej o polityce plików cookie.
Close