Podaj poprawne dane

Dobre praktyki przeciwdziałaniu COVID-19 w Pałacu Hanza

Szczegóły oferty - Dobre praktyki przeciwdziałaniu COVID-19 w Pałacu Hanza

W cenie pakietu:

Drodzy Goście, wprowadziliśmy wszelkie środki bezpieczeństwa zalecane przez Światową Organizację Zdrowia i GIS.

Tzw. DOBRE PRAKTYKI wdrożone przez Pałac Hanza w celu zachowania bezpieczeństwa i przeciwdziałania COVID-19 zobowiązują personel, jak również gości wypoczywających w hotelu mając na celu wspólne dobro i zdrowie.

 

GOŚCIE:

1. Obowiązkowe noszenie maseczek w częściach wspólnych  hotelu.

2. Płyny do dezynfekcji rąk dostępne w częściach wspólnych hotelu, do użytku gości.

3. Przestrzeganie minimum 1,5m odległości pomiędzy gośćmi, jak również personelem i gośćmi.

4. Płatności dokonywane przelewami bankowymi lub kartami płatniczymi.

 

PRACOWNICY:

1. Systematyczne szkolenia personelu, zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych.

 2. Bezwzględne przestrzeganie nowych standardów pracy w maseczkach lub przyłbicach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie i dezynfekowanie  rąk przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni.

 3. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) każdemu pracownikowi przed przystąpieniem  do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu . Wdrożenie procedury odseparowania.

 4. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

 5. Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

 

 RECEPCJA :

1. Stosowanie przez pracowników Recepcji maseczek/przyłbic ochronnych.

3. Zapewnienie środków do dezynfekcji rąk i dezynfekcji narzędzi pracy na stanowisku recepcyjnym.

4. Systematyczna /każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej, terminala (preferowane bezgotówkowe formy płatności), kart  magnetycznych (kluczy do pokoi), jak również   innych artykułów biurowych czy też urządzeń wykorzystywanych podczas obsługi Gości. 

5. Ograniczenie liczby Gości obsługiwanych przy recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi (w kolejce, w przestrzeniach Recepcji i Hotelu). W miarę możliwości, ograniczenie do minimum czasu  przebywania Gościa przy recepcji.

 6.  Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego.

 

POKOJE I CZĘŚCI WSPÓLNE:

1. Personel sprzątający zobowiązany do stosowania maseczek ochronnych/przyłbic i rękawic.

2. Dezynfekcja pokoi oraz oczyszczanie powietrza poprzez zastosowanie profesjonalnego sprzętu z aktywatorem przeciwwirusowym i przeciwbakteryjnym po wyjeździe gości, przed kolejnym check-in. Dezynfekcja szczegółowa wszelkich powierzchni w pokoju: mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń, powierzchni płaskich  oraz wszystkich urządzeń sanitarnych w łazienkach.

 3. W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane tylko na życzenie Gości  (zaleca się raczej wymianę pościeli i ręczników, uzupełnienie niezbędnego asortymentu bez wchodzenia personelu do pokoju – poprzez przekazanie pod drzwi Gościa)

4. Częste wietrzenie oraz dezynfekcja  części wspólnych w hotelu (mebli, klamek, poręczy, armatury, winda).

5. Na terenie całego hotelu dostępne stacje z płynem do dezynfekcji rąk.

6. Informacje na temat szczególnych środków ostrożności w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego, dostępne w widocznych miejscach w hotelu.

 

 GASTRONOMIA

  1. Z usług gastronomicznych w hotelu mogą korzystać tylko goście hotelowi pozostający na pobycie minimum 1 dobę.
  2. Obowiązkowa jest dezynfekcja dłoni  przed wejściem do restauracji/kawiarni/Sali śniadaniowej oraz noszenie maseczki do momentu zajęcia przez gości stolika.
  3. Odległość 2m pomiędzy stolikami w restauracji i salach gdzie spożywane są posiłki.
  4. Dokładna dezynfekcja stolików.
  5. Częste wietrzenie sal restauracyjnych, jak i wszystkich pomieszczeń w obiekcie.
  6. Obsługa hotelowa jest zobowiązana do noszenia maseczek lub przyłbic i częstego mycia rąk.
  7. Preferowaną formą rozliczenia jest karta płatnicza.

 

Strefa Wellness &Spa

  1. Wyłączenie z użytkowania saun: suchej i parowej.
  2. Obowiązkowa dezynfekcja dłoni przed wejściem do strefy Wellness &Spa
  3. Przy recepcji spa może znajdować się tylko 1 osoba.
  4. Ograniczona liczba osób w basenie do 25. Recepcjonista spa kontroluje odpowiednią liczbę osób korzystających z basenu.
  5. Ograniczona liczba osób przebywających w saunie i jaccuzzi do 1 osoby.
  6. W szatni mogą w jednym czasie przebywać tylko 2 osoby.
  7. Obowiązkowy prysznic oraz dezynfekcja stóp przed wejściem na basen, do strefy saun i jaccuzzi.
  8. Osoby korzystające z zabiegów Spa prosimy o zakrywanie nosa i ust w trakcie zabiegu.
  9. Recepcjoniści oraz terapeuci spa zobowiązani są do noszenia maseczek lub przyłbic oraz wykonywania zabiegów w rękawiczkach jednorazowych.
  10. Wszystkie części wspólne są możliwie często dokładnie myte i dezynfekowane.

 

Z wyrazami szacunku,

Zespół pracowników Hanza Pałac

Masz pytania?

Więcej ofert specjalnych

Bon turystyczny

Sprawdź cenę Szczegóły

Jesienny wypoczynek - First minute!

Sprawdź cenę Szczegóły

Wypoczynek z rodziną

Sprawdź cenę Szczegóły

Newsletter

Chcesz odebrać RABAT oraz otrzymywać od nas najnowsze informacje dotyczące usług, promocji w naszym hotelu? Zapisz się do newslettera.

Kontakt

Hanza Pałac Wellness & SPA ****

Rulewo 13, 86-160 Warlubie
k. miasta Grudziądz

Zjazd Warlubie, 10 min. od trasy A1

Recepcja

+48 52 320 90 94 Dojazd
Ta strona wykorzystuje pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pliki cookies umożliwiają prawidłowe działanie strony i ułatwiają korzystanie z witryny, pokazując nam, jakie informacje są poszukiwane przez Użytkowników. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie. Dowiedz się więcej o polityce plików cookie.
Close