Przyjęcie weselne w hotelu - praktyczne informacje
Gdzie urządzić wesele? Zalety sal hotelowych
Organizacja wesela w hotelu ma wiele zalet - jednak największą jest kompleksowość oferty. W jednym miejscu znajduje się sala do tańców, restauracja, noclegi dla pary młodych i gości oraz inne niezbędne wyposażenie. Dzięki temu, że wszystko obsługiwane jest przez profesjonalistów, młodzi nie muszą zajmować się tymi aspektami i mogą skupić się na samym wydarzeniu.
Sale, które udostępnia hotel wyposażone, są w zastawę, obrusy, stoły oraz krzesła. Obiekty takie często posiadają całe zaplecze do obsługi muzyki lub dyskretne nagłośnienie, które pomoże stworzyć romantyczny klimat. Duża liczba miejsc noclegów sprawia, że dla nikogo nie zabraknie miejsca. Dzięki temu, że noclegi znajdują się blisko restauracji, goście w każdej chwili mogą sobie zrobić przerwę na odświeżenie lub odpoczynek we własnym pokoju. Komfort, jaki można zagwarantować gościom jest więc naprawdę na najwyższym poziomie.
Niektóre hotele umożliwiają zorganizowanie ceremonii ślubu cywilnego w pobliskim parku lub na tarasie co sprawia, że uroczystość jest jeszcze bardziej wyjątkowa. Zlecenie obsłudze hotelowej organizacji wesela w plenerze znacząco odciąża Państwa Młodych - nie muszą oni martwić się o dekoracje, namioty czy podesty.
Wiele obiektów współpracuje również ze sprawdzonymi firmami - na przykład z fotografem, zespołem muzycznym lub DJ, kamerzystą czy dekoratorem. Dzięki czemu wszystkie przygotowania stają się jeszcze łatwiejsze. Praktyczną usługą jest także pomoc w transporcie gości, którą często oferują hotele - na przykład odebranie ich z lotniska lub dworca.
Przyjęcie weselne - o czym warto pamiętać?
Chociaż decydując się na przyjęcie weselne w hotelu, organizacja uroczystości jest dużo mniej skomplikowana - o wiele rzeczy i tak musimy zadbać samodzielnie.
Jest to między innymi usadzenie gości. Tworząc listę przyjaciół i dalszej rodziny warto dołożyć starań, aby wszyscy czuli się komfortowo. Na środku głównego stołu powinni zasiąść młodzi, ich rodzice lub dziadkowie oraz świadkowie. Nieco dalej znajduje się miejsce dla przyjaciół oraz dalszej rodziny. Jednak i w tej kwestii warto wziąć pod uwagę, aby nie sadzać obok siebie osób, które nie będą czuły się dobrze we własnym towarzystwie.
Kolejną kwestią, o którą należy zadbać organizując duże lub małe przyjęcie weselne, jest dobór menu. Szefowie kuchni hotelowych to prawdziwi profesjonaliści, którzy mają ogromne doświadczenie w przygotowywaniu posiłków. Często możemy też liczyć na dużą elastyczność ze strony obiektu. Młodzi wybierają menu dostosowane do ich potrzeb oraz upodobań. Warto tu jednak pamiętać, że powinno się ono składać z kilku ciepłych dań - ich ilość uzależniona jest od długości trwania uroczystości. Ważne są także starannie dobrane przekąski oraz desery. Jeżeli wśród zaproszonych będzie sporo dzieci, warto zdecydować się na niektóre posiłki dostosowane do ich upodobań. Nie można zapomnieć też o osobach, które korzystają z diety bezlaktozowej lub bezglutenowej.
W większych obiektach o wyższym standardzie często do dyspozycji Państwa Młodych znajduje się specjalista od organizacji przyjęć weselnych. Konsultanci ślubni z wieloletnim doświadczeniem nie tylko pomagają w dopięciu wszystkiego na ostatni guzik, ale są też wsparciem podczas uroczystości. Czuwają nad przebiegiem wesela oraz służą pomocą w sytuacji kryzysowej. Korzystając z pomocy takiego specjalisty, wesele stanie się mniej stresującym wydarzeniem dla Młodych - którzy będą mogli skupić się na gościach oraz wzajemnym uczuciu.
Duże lub małe przyjęcie weselne jak zorganizować?
Jeżeli nasze wymarzone wesele ma odbyć się w hotelu, warto pamiętać jeszcze o jednej kwestii - wyborze sprawdzonego miejsca. Hotel powinien być położony w dogodnym miejscu i oferować pomoc konsultanta ślubnego.
Przykładem takiego miejsca jest https://hanzapalac.pl/4/hotel. To hotel w stylu pałacowym położony w niezwykle malowniczym miejscu - u wrót Borów Tucholskich. Od samego początku oferuje Młodym opiekę doświadczonego konsultanta ślubnego. Sale tego 4-gwiazdkowego hotelu są klimatyzowane oraz przedstawiają przepiękny widok na pałacowy park - jedna z nich nawet sąsiaduje z basenem przez przeszkloną szybę. Państwo Młodzi mogą wybierać pomiędzy minimalistycznymi salami w części nowoczesnej hotelu lub utrzymanymi w tradycyjnym stylu w części zabytkowej.
Do dyspozycji gości jest ponad 50 eleganckich i zadbanych pokoi. Goście mogą liczyć na pyszne śniadanie w formie bufetu na drugi dzień oraz nieograniczony dostęp do kompleksu saun z basenem i jacuzzi. Co więcej, obecność salonu SPA sprawia, że zarówno Państwo Młodzi, jak i ich goście mogą zrelaksować się po ciężkiej podróży oraz pięknie wyglądać na tej ważnej uroczystości. Przyjęcie weselne w tak luksusowym miejscu okaże się spełnieniem marzeń Pary Młodej oraz niepowtarzalnym wydarzeniem.
Newsletter
Chcesz odebrać RABAT oraz otrzymywać od nas najnowsze informacje dotyczące usług, promocji w naszym hotelu? Zapisz się do newslettera.
Kontakt
Hotel Hanza Pałac Wellness & SPA w Rulewie
Rulewo 13, 86-160 Warlubie
k. miasta Grudziądz
Zjazd Warlubie, 10 min. od trasy A1
Recepcja
+48 52 320 90 94 Dojazd