Jak wybrać odpowiedni hotel konferencyjny? Wszystko o konferencjach w hotelu
Hotele konferencyjne - dlaczego warto?
Konferencje, szkolenia oraz różnego rodzaju eventy to bardzo istotne części życia wielu większych firm i korporacji. Organizacja takiego wydarzenia to nie lada wyzwanie. Dlaczego coraz częściej stawia się na organizowanie takich spotkań w hotelach?
Hotele kongresowe mają sporo do zaoferowania - wygodne noclegi, pyszne posiłki, nowoczesne i luksusowe sale konferencyjne, a nierzadko nawet salony SPA. Dzięki tym wszystkim udogodnieniom spotkanie biznesowe zamienia się w prestiżowe wydarzenie, które pozytywnie świadczy o danej firmie oraz sprzyja integracji. Na przestrzeni lat branża hotelarska coraz bardziej rozwija się pod kątem wydarzeń biznesowych - nie tylko konferencje, ale wszelkie wyjazdy służbowe oraz imprezy integracyjne organizowane są w takich obiektach. Niemałym atutem takich miejsc są wspaniałe krajobrazy oraz dodatkowe atrakcje, które urozmaicą spotkanie i zamienia ją w wydarzenie, które na długo zostanie w pamięci pracowników.
Na co zwracać uwagę, wybierając odpowiednie obiekty konferencyjne?
-
Lokalizacja - miejsce, gdzie usytuowany jest hotel ma duże znaczenie. Nikt nie chce przecież, aby jego pracownicy stali godzinami w gigantycznych korkach czy też spędzali czas w miejscu, które nie jest atrakcyjne wizualnie. Warto też postawić na hotel, który wyróżnia się ciekawym designem - wspólny wyjazd okaże się wtedy ciekawą przygodą. Wybór miejsca powinien być starannie przemyślany, ponieważ to on wpływa na prestiż danej konferencji.
-
Wyposażenie - atutem, którym wyróżniają się dobre hotele kongresowe są nowoczesne oraz bogato wyposażone sale konferencyjne. Dobrze, jeżeli jest ich co najmniej dwie - duża oraz mała. Można wtedy na bieżąco dostosowywać miejsce konferencji do potrzeb ekipy oraz liczby uczestników. Sala powinna być wyposażona w dobrej jakości sprzęt audiowizualny i nagłośnieniowy oraz inne materiały, które być może przydadzą się podczas konferencji.
-
Menu - wyżywienie gości również świadczy o prestiżu danego spotkania. Poza posiłkami standardowymi warto pomyśleć o zimnych i ciepłych napojach oraz przystawkach. Warto także pamiętać, że wśród zespołu mogą być osoby, które stosują specjalne diety - na przykład bezglutenową lub bezlaktozową. Należy więc dobrać menu bogate i zróżnicowane, które przypadnie do gustu wszystkim pracownikom.
-
Noclegi - wygodne i przestronne pokoje, w których uczestnicy konferencji będą mogli udać się po udanym spotkaniu, to ważny aspekt całego wyjazdu. Powinny one zapewniać komfortowy wypoczynek oraz dalszą możliwość pracy. Dlatego istotne jest, aby były wyposażone w internet, klimatyzację oraz wygodne miejsce przy biurku.
-
Strefa wypoczynku - relaks po stresującej konferencji jest tym, co należy się każdemu pracownikowi. Dlatego nowoczesne konferencyjne obiekty wyposażone są w kompleksy basenowe oraz salony SPA. Możliwość skorzystania z tych udogodnień doceni każdy uczestnik wyjazdu.
-
Koordynator biznesowy - jest to osoba od zadań specjalnych, która czuwa nad tym, aby cały pobyt danego zespołu okazał się udany. To właśnie ze specjalistą od spotkań biznesowych uzgadnia się szczegóły konferencji oraz można liczyć na jego pomoc podczas realizacji całego wydarzenia. Obecność takiej usługi jest bardzo wskazana, ponieważ w znacznym stopniu odciąża gospodarza wydarzenia.
-
Dodatkowe atrakcje - chociaż konferencja kojarzy się głównie z intensywną pracą, warto pomyśleć, co będą robić jej uczestnicy po zakończonym spotkaniu. Nierzadko takie wydarzenia trwa nawet kilka dni. Co zrobić, aby cały wyjazd okazał się pozytywnym doświadczeniem? Warto pierwszego dnia zorganizować wspólne ognisko lub imprezę - dlatego dużym atutem hotelu jest znajdujący się w pobliżu park linowy lub miejsce na grill.
Obiekty konferencyjne w Polsce
Przykładem obiektu, który spełnia wszystkie wyżej wymienione wymagania jesthttps://hanzapalac.pl. Hotel konferencyjny położony w pięknym i malowniczym miejscu zrobi ogromne wrażenie na wszystkich uczestnikach konferencji oraz pozwoli na swobodny udział w wydarzeniu. Decydując się na zorganizowanie konferencji w tym obiekcie możemy skorzystać z pomocy koordynatora, który zaopiekuje się każdym klientem biznesowym w sposób indywidualny.
Nowoczesne, przestronne sale położone w modernistycznej części obiektu są bogato wyposażone i mogą pochwalić się wyjątkowym widokiem na przepiękny park. Natomiast w zabytkowej części hotelu do dyspozycji gości są dwie mniejsze sale położone blisko restauracji.
Wyjątkowe położenie hotelu umożliwia organizowanie pikników firmowych oraz imprez integracyjnych. Na terenie obiektu znajduje się basen z jacuzzi, gabinety masażu oraz sauny. Usytuowany w pobliżu park linowy gwarantuje doskonałą zabawę integracyjną. Goście biznesowi mogą wziąć udział także w spływach kajakowych oraz wycieczkach rowerowych. Niezapomniane wrażenia dostarczy wieczór piwny czy warsztaty z whisky w nastrojowych piwnicach oraz grill lub ognisko w przepięknym hotelowym parku.
Newsletter
Chcesz odebrać RABAT oraz otrzymywać od nas najnowsze informacje dotyczące usług, promocji w naszym hotelu? Zapisz się do newslettera.
Kontakt
Hotel Hanza Pałac Wellness & SPA w Rulewie
Rulewo 13, 86-160 Warlubie
k. miasta Grudziądz
Zjazd Warlubie, 10 min. od trasy A1
Recepcja
+48 52 320 90 94 Dojazd